Tuesday, October 28, 2014

Mesimummi rühma laste omaloominguline muinasjutt

Muinasjutt
„Kuidas lambapojal ei olnud sõpru“

Elas kord üks väike lambapoeg, tall, ja tal ei olnud sõpru. Aga siis tuli konn ja ütles: „Ära muretse, mina olen Su sõber.“ Karu tuli ka lambatalle juurde ja ütles, et ma olen ka Su sõber, karu läks tallega mängima peitust.
Lambapoeg läks peitu ja karu hakkas teda otsima. Ja lamba peidukohast hüppas välja jänes.
Jänku küsis: „Mis Sa teed?“ „Mängin peitust,“ ütles talle. Talleke muretses, et karu leiab ta üles ja siis tuli rebane kaugelt metsast: „Tere taeva pärast.“
Vahepeal leidis karu jänku. Ütles: „Ooo, näed nüüd,“ ütles lammas, „sa reetsid mu peidukoha.“
Nüüd läks peitu karu kogemata hundi urgu.
Hunt tuli koju. Karu läks teise kohta peitu, puu taha, kui lind tuli, siis ta ütles: „Mis sa siin minu puu peal teed?“ Karu otsustas minna raamatukokku, vaatas, kas seal mängitakse peitust. Lammas leidis nüüd karu kähku üles, siis tulid kõik loomad lambakese juurde ja ütlesid: „Me kõik oleme Su sõbrad!!!“ 
Nii elasidki kõik sõbralikult edasi.

No comments:

Post a Comment