muinasjutu kuulamine, ümberjutustamine, gruppide moodustamine
tegelaste voolimine ja joonistamine
rekvisiitide ja tausta voolimine ning joonistamine
pildistamise koha ettevalmistamine
pildistamine, grupist iga laps sai oma kaadrit pildistada.Lapsed valmistasid ka pildistamise koha ise ette.
parimate kaadrite väljavalimine üheskoos
hääle peale lugemine (grupist valiti arutelu teel üks lugeja)
monteerimisel tutvusime töö käiguga, FilmoraGo äpiga. Suurem rõhk jäi monteerimisel siiski õpetajale.
ŽÜRII TAGASISIDE ANIMATSIOONILE 2022
Peateemat oli kenasti käsitletud. Oli näha multika meisterdusest ja laste entusiastlikust ning ilmekast jutust, et nad olid kaasatud kenasti valmistamisse. Minu valdkonnaga coaching, haakus selles multikas Jussikese järjepidevus ja sihikindlus jõudmaks soovitud eesmärgini- seda ma inimestel teha aitangi. Lapsed olid kaasatud ja teemaga taaskord ilusti haakuv. Muinasjutt oli väga õpetlik. Enne töö-siis lõbu.
No comments:
Post a Comment