Tegutsesime väiksemates gruppides ja/või individuaalselt. Värvisime G tähe roheliseks ja nimetasime, millisesse häälikute perekonda G kuulub (sulghäälikud). Kirjutasime G-tähte. Veerisime ja proovisime lugeda lauseid nt GEORG MÄNGIB LEGOGA jne, ringitasime G-tähed. Loendasime, mitu G-tähte oli ja kirjutasime numbriga 9. Proovisime lugeda ja kirjutasime ärakirjana lauseid, nt KES ON GORILLA? jne. Mängisime ALPA äpis keele ja kõne õppemänge - sõna algustähe leidmine, õige sõna variandi valimine pildi järgi. Tikkisime soovi korral tikkimispilte, ajasime mulineelõnga läbi sukanõela silma, harjutasime sõlme tegemist, jälgisime tikkimise tehnikat tikkimispiste pikkust. M.Jõesaar
Salakirja lugemine järgmisel päeval
Salakiri
- meisterdasime papist ja punasest kilest ,,Maagilist luupi" (lõikasime, kleepisime);
- kirjutasime helesinise pliiatsiga, tähestikurea abil ja mälu järgi, tuttavaid ja uusi tähti, sõnu;
- häälisime ja lugesime;
- joonistasime punas pliiatsiga, spiraalsete liigutustega, tähe ümber ringi, peites nii tähekuju;
- mängisime mängu ,,Peidetud tähed ja sõnad", kus kasutasime ,,võluluupi", mille abil leidsime joonistuse alt üles kõik kirjutatud tähed või sõnad;
- arutlesime, milliseid mänge saaks tähe ja sõnakaartidega mängida (nt. rühmakaaslasega vahetatud kaartide lugemine; ,,Peitus", tähekaardi abil tähekujude otsimine ja leidmine ...). L.Saaliste











No comments:
Post a Comment