Hommikuringis rääkisime nädalapäevadest, nimetasime eilset, tänast, homset. Loendaime lapsi ning vestlesime, mis meid käesoleval päeval ees ootab.
Rääkisime erinevatest emotsioonidest, õpetaja kujutas enda näoga emotsioone, lapsed arvasid ja nimetasid need.
Töö kahes grupis
Emotsioonide mäng - valgele paberile oli kirjutatud emotsioon, kokku 6 emotsiooni, emotsioonid olid ka piltidena, mis olid lauale segamini aetud, laps pidi leidma õiged emotsioonipildid ja asetame need enda valgele paberile. Kes osaks luges valgelt paberilt emotsiooni nimetuse kokku. Lapsed otsisid emotsioonide pilte, hiljem loendasid üle, kui palju emotsioonidega pilte nad kokku said. Lisaks jagasid pildid soo järgi hulkadesse.
Mäng "Tee järgi" - õpetaja andis kindla emotsiooniga näo pildi, laps pidi pildi järgi kokku panema sama emotsiooni. Silmade, nina ja suu abil tekitati tühjale näo pildile sama emotsioon, mis õpetaja antud kaardil.
Nimetasime erinevaid lauseid, nt "Mida tunnen siis, kui keegi lõhub ära minu mängu?" jne Arutlesime, mida lapsedise erinevates olukordades tunnevad.
Peale mänge toimus ringis arutelu õpitu üle ning korrati üle teatri külastamise kokkulepped.
No comments:
Post a Comment