Tuesday, April 14, 2020

Päikesepesa toidunädal "Mina ja minu pere tervislik toit"

Päikesepesa lapsed mõtlesid koos peredega välja luuletuse

Ülesanne: Isetehtud luuletus - teemaks “Toit”, luuletus võiks olla vähemalt 4 realine.

Luuletused: 
Elizabethi luuletus
“Juustusai ja peekon” 
Hommikul kui ärkan ma, 
juustusaia süüa saan, 
ei saa ilma peekonita, 
tugevaks see teeb mind ikka!

Pauliine luuletus koogi tegemisest
Munad, suhkur, või ja jahu,
ühte kaussi ära mahub.
Mina selle vahtu löön,
Küpsetan ja ära söön.

Loore luuletus
Hommikul söön putru,
siis ma kasvan ruttu,
peale panen marju,
et hammas mul ei karjuks,
peale joon ma piima,
see peaks keele alla viima.

Theo luuletus sellest kuidas meie koer nii kiiresti kaalus juurde võtab.
Ema tegi frikadellisuppi,
Aga Theo tahab “tutti- frutti”, 
Istub vaikselt laua taga, 
viskab koerale kõik maha.

Sofia luuletus
Kapsas tervisele hea, 
seda väga hästi tean.
Oskan kasutada nuga, 
selleks on mul emme luba.

Rasmuse luuletus
Putru söön ma moosiga, 
piima joon ma peale ka. 
Aga seda teen ma hästi ruttu,
et saaks minna õue putku!

Ülle luuletus hommikust.
Mul on kodus Bella, Birk ja Sofi,
mulle meeldib kohvi.
Nad juba õue ruttavad
ja aia ääres hauguvad.

Aet
Oled noor või vana,
hommik algab pudruga.
Sinna juurde kiirelt veel,
sepik karulaugu võiga.
Head isu!

Valmistasid smuutit... 
 
 
 
 

...ja tegid toidukunsti.
 
 
 
 
 
 

Köögiviljade võrdlemine, mõisted suur ja väike, värvused. Soovi korral saab laps koos perega valmistada tervisliku salati või smuuti. Retseptid palume postitada koos fotoga meie fb gruppi.
Toidukunsti tegemisel kasutada erinevad toiduaineid. Lõpptulemusest palume postitada foto. Pildi materjalideks võivad olla erinevad toiduained [kuivained, puuviljad, köögiviljad, jm].


No comments:

Post a Comment